Faʻamalamalama tiute, faʻamalosia tiutetauave, ma fausia ni penefiti

O le faʻatinoga o iloiloga o polokalame faʻaleaʻoaʻoga taʻitasi o se tasi lea o gaioiga a le kamupani ma o se taumafaiga taua i le toe faʻaleleia o totogi a le kamupani. Na o le pau lava le auala e faʻaititia lelei ai tau ma faʻaleleia ai le tauvaga a le kamupani. O le tau o mea masani na faʻateleina faʻateleina, ma o le sapalai o le eletise ma le suavai ua matua luʻiina pisinisi. E tatau ona tatou faia o tatou mafaufau e faia se lelei galuega o faatinoga iloiloga i le fale aʻoga ma faʻateleina le lelei o le aʻoaʻoga ina ia i ai le kamupani se auala i fafo. O le fuafuaga faʻavasega seti tolu sini: o le faʻavae sini, o se sini fuafuaina, ma se sini faamoemoeina. I taulaʻiga taʻitasi, o faʻailoga muamua e pei o galuega faatino, tau, ma tupe mama mo le 50%, ma pulega faʻataʻitaʻiga e pei o le lelei, saogalemu gaosiga, tekonolosi suiga, ma mama gaosiga teuga mo 50%. A faʻatutuina le sini, ona talosagaina lea o faatonu o le falefaigaluega ina ia galulue malosi.

Mo atinaʻe e atiaʻe i le taimi umi, e tatau ona latou faʻataʻitaʻia o latou tomai i totonu, vaʻai totoʻa i le pulega, ma tuʻuina atu le tutusa mamafa i galuega faatino ma le lelei. O le tuʻufaʻatasia o mea e lua e le mafai ona faʻaituʻau. E tatau ona faia e faatonu uma o aʻoaʻoga ma le amio lelei, ia ave ma le totoʻa faʻamaumauga o iloiloga, talia le suʻega o le kamupani, ma faʻatuina se faʻasologa e maua ai se taui.

O le tausaga faʻaletausaga iloiloga o le faʻatonu faatonu o se laititi iunite teuga tupe e tuʻufaʻatasia togafitiga ma faʻatinoina iloiloga e faʻamalamalama atili ai le gaioiga o le faʻatonu faatonu ma faʻamanuiaga sili tuʻusaʻo, ina ia faʻateleina le naunautaiga o le galuega ma le kamupani lelei. Ou te faʻamoemoe e ala i le faʻaauau pea ona faʻaleleia le faiga o iloiloga, e mafai ona tatou mautinoa o sini o lenei tausaga ua maeʻa maeʻa. E iai le faʻamoemoe e mafai e le faʻatonusili o le aʻoaʻoga ona faʻaaoga lelei mea totino a le taʻitaʻi o le 'au ma tagata faigaluega ma galue malosi e fausia se tulaga fou i le galuega.


Taimi Post: Tes-10-2020